Kawan-Kawan Kita.....

InGinKaN SeSuAtU Yg IsTiMeWa...Klik Disini

05 August 2014

Reunion SPM Batch 1997

Assalammualaikum...
 
perghhhhhhhhhhhh taip...padam...taip...padam jenuh nak mengarangnya weiiiiiiiiiiiiiiii
 
Apa2 pun terima kasih kpd yg terlibat bagi menjayakan majlis kecil ini, kerjasama dr sahabat2 semua amat saya hargai. *tersusun je ayat ko kan!!! tunggu lps ni.....
 
Rasa2 sblm ni korang memang tak pernah jumpa 1 n3 pun pasal kwn2 sek kita dulu kan...memang nan ado ok, pasal lps habis je SPM semua nak mengejar matlamat masing2. Pejam celik...pejam celik hampir 15 tahun kami terpisah.
 
Zaman skrg ni...ko nak cr apa pun mesti jumpa punya, apa susah...klik..klik...je confirm...
 
Permulaan sesi JEJAK KASIH kami bermula dr FACEBOOK sehinggahlah tertubuhnya WS Group dan dr situ lah hubungan kami semua mulai rapat dan tercetusnya idea dr Admin Wati & Intan nak buat perjumpaan pd raya thn ini.
 
Alhamdulillah yg dirancang semua dipermudahkan...mula2 ni kami bercdg hanya berjumpa dikalagan ahli WS Group je dahulu kalau dah success perjumpaan ni br ke peringkat seterusnya.
 
Korang nak tahu siapa sebenarnya PUAN BLOG ni kan???
 
Korang juga nak tahu siapa sebenarnya kwn2 PUAN BLOG ni kan???
 
Jadi......JOM kita mulakan
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
cukup2 le scroll tu kan...kan ada pula yg melahar
 
 
TEMPAT : SR Aeon Station18
MASA : 8 MLM


 
Saya mulakan dgn perkenalkan sahabat2 saya dulu, kemudian akan disusuli cerita dr setiap gambar.
 
Bismilahhirrahmannirahim....

 

Berdiri Dari Kiri : Najwa Hanani, Noraida, Siti Nor Suraya, Suhaishima, Norazlin, Puan Blog, Zubaidah, Sara Hasmi, Nur Baizura, Basiah Dan Marzihana
 
Duduk Dari Kiri : Maizurina, Norkumalawati & Intan
 
Dan....
 
Seterusnya....Dimulakan dgn
 
 
Dah tentu2 le PUAN TANAH dulukan...
 
Budak ni...budak ni...ya allah, aku rasa kalau korang campak kat kandang harimau/singa diaorg pun tak nak kut...nakalnya, subhanallah.........dulu nak tengok aku ada dlm kelas, memang tak la, memanjang montengnya. Cikgu...sah2 memang dah tak blh buat apa dah budak mcm aku ni ada dia heran, aku ada ke tak de ke ada dia kesah, *btl tak wati,ima & lin
 
Buku...korang jgn tanya le, time tu kalau korang tanya aku JJ, Ipoh Prade mesti korang akan terima jwpn tip top punya, tp....tu lah kisah silam yg baik jd kan kenangan yg x baik jdkan pengalaman. Semua tu berharga sebenarnya, menjadikan siapa kita hari ini. alhamdulillah..... budak nakal ni dah memiliki hidup dlm zon selesa.
 
 
 
Kita mula yang dr kiri dulu ye.
 
Yang berjubah hitam tu le kapla WS group kitaorg, nama dia wati, dia 1 kelas dgn aku dulu, aku rasa dia pun mengucap panjang kalau ngenangkan perangai aku kat sek dulu, aku ni ada subject je yg ponggong aku ni blh lekap kat kerusi kelas tu, kalau subjek lain jgn harap...tambahan lg Pendidikan Seni, aku sanggup berdiri tengah panas dr nak mengadap muka Cikgu Malik pdhal Cikgu Malik tu kwn sek bapak aku tu. Wati ni budak baik zmn sek dulu, diam je tak banyak bising budaknya, kalau nak kemana manapun, selalu mesti dgn bff dia hafilah. Dah ada anak 2 skrg duk kat Kulim Kedah.
 
Disebelah wati tu pula CT LAWA @ Siti Nor Suraya *jd jgn ingat nama anak aku je LAWA ye...ni geng basikal aku gi sek dulu, ct ni budak pandai, duduk pun kelas aliran sains setakat budak nakal mcm aku ni agak2nya dia pandang sblh mata je kut. Seorang ibu kpd 2 org anak yg pentingnya utk korang tahu suami ct ni CINTA PERTAMA dia. Hubungan diorg ni bermula dr zmn sek men lg, semoga kekal hingga ke jannah ye CT LAWA.
 
tahu dah...tahu dah...mesti tak sabar nak tunggu yg sblh CT LAWA tu kan. Itu Intan,2nd Admin dlm WS Group kalau kita perempuan pun kata cantik inikan org lelaki kan, jd rebutan intan ni zaman sek dulu org cantik...ckp pun mak aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii lembutnya, kalau korang tengok bibirnya comey je, anak dah 5 kini menetap di Teluk Intan.
 
 

Marzihana & Najwa Hanani kedua2nya ibu yang bekerjaya


 
Nor Baizura & Suhaishima
 
zura kini seorg Jururawat Pergigian
 
Ima seorg BW...sesiapa yg nak tempah kuih raya blh berhubung dgn beliau
 

Sblh Marzihana...Noraida & Maizurina

Noraida kini pemilik SPA

Maizurina BW juga...siapa yg duduk area sepang, blh le tempah chesse cake dgn beliau.


Sblh Zura

Zubaidah, kini seorg Jururawat di Klinik Kesihatan Jelapang


Sblh Ima
 
Norazlin, sudah mempunyai kerjaya juga
 
Sblh Aku
 
Sara Hasmi, insan istimewa
 
 
Sblh CT
 
Basiah, BFF kpd CT LAWA dan juga seorg berkerjaya
 
Berakhir sudah....
 
Maaf ye sahabat2 semua bg yg saya tak flashback kisah2 anda, hanya seringkas itu sahaja dpt saya rungkaikan, bukan tidak mahu diceritakan, saya takut tersilap.
 
Maaf sekali lagi
 
Sesungguhnya pertemuan ini berikan seribu kemanisan buat saya.
 
Terima Kasih.
 
 


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...