Kawan-Kawan Kita.....

InGinKaN SeSuAtU Yg IsTiMeWa...Klik Disini

08 August 2014

ADIK GEMOK

Wah.......hr2 ko ada skrg ni kan
 
Hahahahhahaahahaha...jgn ngata, tak baik....
 
alah...kalau hr2 up N3 pun bukan ada nak baca kan...blog akak ni blog cipisan je
 
saje suka2
 
Ada yang rindu tak!!!!!


Adik Gemok!!!!
 
Jgn harus korang berani keluar statemant tu dpn dia, memang kena sesah le
 
fuhhhhhhhhhhhhh kuat mkn btl CIK LAWA ni skrg, ko hidang apa pun kat dia gerenti....settle, aku pula yg risau negoknya. Raya thn ni kalau nak dicantum2 keratan lemang tu nak dekat 2 btg juga le masuk ke perut dia. CIK LAWA ni senang sikit dr HAKIM jenis tak kesah bab2 mkn ni, semua dibedalnya. Aku kata itu pedas dik, dia jwb nanti adik minumlah air....aku kata alah dik...mama terbubuh sayur, dia jwb nanti adik letak le tepi cuba HAKIM semuanya tak blh, terlbh manja sudah...yelah jarak berapa thn HAKIM & CIK LAWA kan, biasa semua kat ko sorang je, tiba2 ada adik semua kena buat sendiri tp alhamdulillah skrg ni aku tengok dah banyak berubahnya, malu agaknya tengok selalu CIK LAWA yg akan cpt take action apa yg aku suruh buat, kdg2 tu selamba badak je CIK LAWA ckp yg "abg ni malas le mama" dpt ko sebijikan.
 
Anak2....masing2 ada kerenah, kalau yg 5,8 dan no bil seterusnya tu mcm mn le ye
 
ok
 
bye



 





 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...