Kawan-Kawan Kita.....

InGinKaN SeSuAtU Yg IsTiMeWa...Klik Disini

19 May 2014

Hadiah Hari Ibu & Guru2 SKTG

Assalammualaikum...

Salam isnin semua...

Alhamdulillah...Hakim berjaya mewakili Daerah Perak Tengah untuk ke Pertandingan Majlis Tilawah Al-Quran & Hafazan peringkat Negeri Perak yg diadakan di SMK Tapah.

Muka budak gugup
 

Kategori peringkat Sekolah Rendah ada lbh kurang 10 orang peserta, ke lbh..eh lupa le mama... lps Hakim selesai kami terus keluar dr tempat yg diadakan, bg peluang peserta2 perempuan bhgn Sekolah Rendah utk duduk. Tempatnya terhad jd kena bergilir2 duduk, hanya disebuah bilik darjah. Korang semua pun  blh bayang mcmmnkan.
Selesai giliran Hakim kami keluar duduk di Dewan yg mn Majlis Perasmian akan dilangsungkan jam 3 ptg, sementara menunggu kategori2 lain habis.

Wajah kecerian menanti keputusan


Hakim hr ni JOHAN le mama, tp saya dah bgtahu dia, tak salah kita yakin, tetapi jgn terlalu mengharap. Mama nak Hakim sentiasa bersyukur apa yg Hakim miliki, tak kira menang / kalah sekurang2nya kita dah cuba yang terbaik. Tapi gerak naluri seorg ibu, saya dah mengagak dr awal yg salah seorg saingan Hakim hr tu yg akan dpt gelaran JOHAN.

Sungguh tepat tekaan saya slps diumumkan pemenang tempat ketiga hati saya kuat berkata tempat kedua adalah Hakim, bukan bangga...bukan riak... dan bukan juga mengangap peserta lain tidak bagus, tetapi bila saya rasakan Hakim telah bersungguh2 sepanjang latihannya dia berhak utk mendapat sesuatu dlm pertandingan ini, jika sebaliknya pun kami tetap bersyukur kerana dr situ kita boleh tahu dimana kelemahan kita yang perlu kita perbaiki.

Alhamdulillah...Naib Johan Hafazan peringkat Negeri Perak, walaupun diwajahnya sedikit kecewa, tak pe ye abg...tahun depan cuba lagi. Hadiah Hari Ibu yang paling istimewa untuk mama dr kamu yang amat teristimewa dan mungkin juga Hadiah Hari Guru dari kamu buat guru2 SKTG.




Terima Kasih kpd Cikgu Nur Hananiyah serta Guru2 SKTG yang lain kerana memberi peluang serta kepercayaan kpd Hakim utk pertandingan ini.

Terima Kasih CIKGU
Terima Kasih CIKGU
Terima Kasih CIKGU
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...